Search The Web

مستنية ايه يلا ابدأي التخسيس الصحي مع بينا

Friday, September 8, 2017

فتاة من الاسكندرية تحكي عن محاولة خطفها

يا بنات انا ركبت مشروع ركب معايا اتنين ست شكلهم يخوف ومعاهم بنت ادوني الفلوس ومقلوش فين وانا اديت لسواق وقولتله قالوا احنا كمان خفت منهم ومن بصاتهم ليا واحدة كلمت راجل في التليفون وقالتوا استننا في نفس المكان الا قولته خفت ونزلت قبل هما ما ينزلوا نزلوا معايا كل ما امشي الاقيهم ورايا اقف يعملوا نفسهم بيكلموا بعض مديت ودخلت محل بصيت ملقتهمش.. جيت اركب الترام علي اساس بيكون حماية لاقيت واحدة منهم وواقفة جمبي هيا والبنت وبتقولي الترام الا بتروح كذا فين مردتش قالتلي مش بكلمك قولتيلها سوري معرفش والله قالتلي امال انتي حتروحي ازاي ساكنة فين انتي يا حلوة ركبت الترام ووقفت جمب السواق نزلت لاقيتهم واقفين😵 وقفت تاكسي قولتله عنوان البيت من الخوف واحدة منهم شورتله ووقف مستني قولتله نزلني افتح بتاع العربية مقفول نزلني لو سمحت والسواق قالهم حوصلها وقال عنوان بيتي وبعد كدة حوصلكم..لما لاقيتهم ورايا مركبوش وقفت تاكسي وقولتله اطلع واوعي تركب حد الراجل بيقولوا ركبني بقولك قاله لا معايا اوردر قالوا يا رتني كنت انا السواق يا عم ..وخليت السواق ينزلني قبل البيت علشان اشوف حد متابعني ولا لا من كتر خوفي معرفش يكونوا جم ورايا ولا لا بس انا مرعوبة بجد ...خالو بالكم علي نفسكم يا بنات اوعوا تكلموا حد اوعوا تردوا علي حد حتي لو شايفين ان شكله ابن ناس مش شرط ..اوعوا تثقوا في حد انا اعصابي بايظة اقسم بالله وانا بكتب بس انا حتعلم من الا حصلي ده اني مكلمش اي حد نهائي  ليه مابقاش فيه امان!!!
ليه اروح دروسي وانا خايفة من كل الناس ليه يتربي فيا عدم الثقة بالبشر ..فين الامن والامان فيييين!!!!
#مواصفات الستات علشان تاخدوا بالكم واحدة جسمها مليان وسمرا جداا ولابسة عباية سودة وشيبشب وطرحة بتعملها طويلة شويه وعينها كبيرة لما تبوصلها تحس انها ورمة...والتانية لابسة عباية برضة وسمرا زيها بس اصغر منها ومبراه كدة ومتوسطة الجسم والبنت مدهشاش اكتر من 15 سنة معاهم ..والراجل بدقن خفيفة وعنيه سودة جسمه ضحم #الستات شكلهم شبه الهنجرا
#ربنا يرحمنا برحمته😔

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...