Search The Web

مستنية ايه يلا ابدأي التخسيس الصحي مع بينا

Friday, January 6, 2012

عشرون جنيه بدل 40 جنيه لوافل لذيذ و مشروبات تحفة من وافليو في إسكندرية

عشرون جنيه بدل 40 جنيه لوافل لذيذ و مشروبات تحفة من وافليو في إسكندرية

وافليو، الأسكندرية

20 EGP
القيمة التخفيض التوفير
40 50% 20
اشتريها لصحابك الوقت المتبقي
22 : 20 : 80
ثانية          دقيقة            ساعة
217 اشتروا
العرض ساري، استمتع بالشراء
ابرز النقاط
وافل شهي بيتقدم حلو و ساخن. إختيارات و أنواع متعددة. أنواع لذيذة من الشوكولاته و الأيس كريم. مشروبات ساخنة و باردة هتستمتع بيها مع الوافل. موقع هايل و أماكن كتير تركن فيها عربيتك

إنت فجأة حسيت إنك جعان جداً و إنت ماشي في الشارع. و بعدين بدأت تسمع أصوات! تهيؤات؟ لا إنت فعلاً سامع صوت من جواك بيكلمك. محصلكش إنك تقريباً في الحالة دي بتسمع صوت معدتك و هي بتصرخ من الجوع. بس ساعات ميكونش أي جوع و خلاص. ساعات معدتك بيكون نفسها في حاجة حلوة. لا مش مجرد حاجة حلوة دي بتصرخ تقول "وافل". بس علي فكرة ساعتها مش بيكون صوت المعدة ده لسانك اللي نفسه يستطعم حاجة حلوة. لو كنت بتدور علي طريقة تسكت بيها الصوت ده خلاص متدورش. عرض النهارده هيظبط الموضوع ده. العرض: 20 جنيه بدل 40 جنيه لأي شئ من المنيو في وافليو في إسكندرية.

المكان يجنن و دافي. في أول لحظة هتدخل من الباب هتحس إنك إتنقلت فجأة من برد الشتاء للدفاء اللذيذ. ريحة الوافل هتنبه حواسك و تنعش روحك. بعد ما تستوعب وجودك في المكان الدافي ده هتبدأ تشوف هتختار إيه. أساسي طبعاً الوافل و عليه طبقة من إختيارك من الشوكولاته البيضاء أو النوتيلا و إختيارك من صوص الشوكولاته أو الكاراميل (15 جنيه) و لو تحب تزود من المنيو اللذيذة بتاعتهم المارشمالو أو من أنواع الشوكولاته Twix، Mars، Kinder، M&Ms; و حاجات تانية كتير(20 جنيه). أما لو قررت تستمتع بالوافل بكل الإختيارات و كمان عليه أيس كريم فهتختار من Maxo أيس كريم الشوكولاته، الفانيليا، الكارامل، الفراولة، الموكا، المانجو فوق كل الحاجات اللي قلنا عليها قبل كده (25 جنيه).

المكان فيه جزء داخلي و جزء خارجي هيعجبك إنت و أصحابك. لو حبيت تشرب حاجة سخنة علشان تتدفي فممكن تجرب الهوت شوكولا أو الكابتشينو (10 جنيه) أو لو عايز تفوق تاخد إسبرسو سينجل (8 جنيه) أو دوبل (10 جنيه). وافليو مكان هتحب تضيفه للأماكن اللطيفة اللي تفكر تروحها لما تيجي خارج. مكان لذيذ تروحه مع أصحابك و ألذ لما يكون نفسك في حاجة حلوة في إسكندرية.
شروط الاستخدام
  • صالح لجميع المأكولات على القائمة
  • غير صالح لمصاريف التوصيل
  • صالح لمدة 3 شهور من 25 ديسمبر إلى 25 مارس، 2012
  • صالح طوال أيام الإسبوع من الساعة 11 صباحا إلى الساعة 12 منتصف الليل
  • صالح في فرع الأسكندرية
  • كل شخص يستطيع شراء 3 كوبونات كحد اقصى
  • يمكن استخدام كوبون 1 فقط لكل شخص في العملية الشرائية

وافليو، الأسكندرية

العنوان و رقم التليفون
  • الأسكندرية: 36 شارع مصطفى كامل، عمارات الظباط، رشدي
    03-5420829
خريطة جوجل



اضغط هنا لموجز و آخر انباء مصر فى كل المجالات و متابعة الأحداث الساخنة

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...